Реалізація: 26 жовтня 2020 р. - 01 квітня 2021 р.
Якщо ти прокачався в темі енергозбереження та утримання житла, не зволікай і створюй власну та унікальну social рекламу! Нумо разом стимулювати українців впроваджувати енергоефективні заходи у своїх домівках та спонукати дітей і дорослих отримувати знання й навички із сейву ресурсів!
Твоя social реклама може бути різною: відео, малюнок чи плакат. Головне - щоб сподобалось тобі самому. А тим, хто побачить твою креативну розробку, захотілося би долучитися до заходів з енергозбереження та підвищення енергоефективності свого будинку та квартири.
Цього року два вінери у номінаціях:
- «Я – свідомий споживач ресурсів»;
- «Я – відповідальний власник свого житла».
WOW! Переможці конкурсу отримають smart watch, смартфон чи планшет на вибір!
Цікаво? Тоді вперед!
Під постом з описом конкурсу залиш #ЕЕШ #соціальнареклама на офіційній сторінці проєкту ДТЕК у Facebook або Instagram та надішли матеріали конкурсної роботи у приватні повідомлення.
От і все, бачиш? Ізі!
А далі конкурсна комісія у складі представників ДТЕК та Інституту місцевого розвитку обере найкреативніших рекламістів-енерджайзерів і переможці отримають круті призи!
Компанія ДТЕК надійна і завжди підтримує талановиту молодь! Оголошення результатів конкурсу відбудеться не пізніше 15 квітня 2021 року за роботами, надісланими з 15 жовтня 2020 р. до 01 квітня 2021 р. включно.
Детальніше розписано у положенні.
Бажаємо успіхів усім і кожному!
P.S. Едвайси від профі!
~ Створюючи власну рекламу, спробуй впливати на суспільство: нестандартним поглядом, несподіваним інсайтом, свіжим підходом, сучасною естетикою. Іншими словами, ми шукаємо ідеї, які не просто засуджують неправильну поведінку, а переконливо мотивують до енергоощадного стилю життя та турботу про своє житло.
~ Коли будеш креативити, спробуй оцінити роботу за критеріями:
- Зрозумілість. Реклама створюється для широкого загалу або для конкретної цільової аудиторії. Незрозуміла реклама не буде ефективною.
- Унікальність. Реклама має бути креативною. Саме завдяки оригінальному погляду на проблему можна очікувати на максимальний ефект від неї для цільової аудиторії.
- Майстерність виконання. Будь-яку ідею, яку ти плануєш донести до аудиторії, оформи так, щоб це було насправді круто.
Вперед, молодець! Ми віримо у твою перемогу!