Ура! Із превеликим задоволенням оголошуємо Національний конкурс соціальної реклами «Діти знають – діти навчать»

Реалізація: 26 жовтня 2020 р. - 01 квітня 2021 р. 

Якщо ти прокачався в темі енергозбереження та утримання житла, не зволікай і створюй власну та унікальну social рекламу! Нумо  разом стимулювати українців впроваджувати енергоефективні заходи у своїх домівках та спонукати дітей і дорослих отримувати знання й навички із сейву ресурсів!

Твоя social реклама може бути різною:  відео, малюнок чи плакат. Головне - щоб сподобалось тобі самому. А тим, хто побачить твою креативну розробку,  захотілося би долучитися до заходів з енергозбереження та підвищення енергоефективності свого будинку та квартири.

Цього року два вінери у номінаціях:

  1. «Я – свідомий споживач ресурсів»;
  2. «Я – відповідальний власник свого житла».

WOW! Переможці конкурсу отримають smart watch, смартфон чи планшет на вибір! 

Цікаво? Тоді вперед!

Під постом з описом конкурсу  залиш #ЕЕШ #соціальнареклама на офіційній сторінці проєкту ДТЕК у Facebook або Instagram та надішли матеріали конкурсної роботи у приватні повідомлення.

От і все, бачиш? Ізі!

А далі конкурсна комісія у складі представників ДТЕК та Інституту місцевого розвитку обере найкреативніших рекламістів-енерджайзерів і переможці отримають круті призи! 

Компанія ДТЕК надійна і завжди підтримує талановиту молодь! Оголошення результатів конкурсу відбудеться не пізніше 15 квітня 2021 року за роботами, надісланими з 15 жовтня 2020 р. до 01 квітня 2021 р. включно. 

Детальніше розписано у положенні.

Бажаємо успіхів усім і кожному!

P.S. Едвайси від профі!

~ Створюючи власну рекламу, спробуй впливати на суспільство: нестандартним поглядом, несподіваним інсайтом, свіжим підходом, сучасною естетикою. Іншими словами, ми шукаємо  ідеї, які не просто засуджують неправильну поведінку, а переконливо мотивують до  енергоощадного  стилю життя та турботу про своє житло.

~ Коли будеш креативити, спробуй оцінити роботу за критеріями:

  • Зрозумілість. Реклама створюється для широкого загалу або для конкретної цільової аудиторії. Незрозуміла  реклама не буде ефективною. 
  • Унікальність. Реклама має бути креативною. Саме  завдяки оригінальному погляду на проблему можна очікувати на  максимальний ефект від неї для  цільової аудиторії. 
  • Майстерність виконання. Будь-яку ідею, яку ти плануєш донести до аудиторії,  оформи  так, щоб це було насправді круто.

Вперед, молодець! Ми віримо у твою перемогу!